sobota, 23 czerwca 2012

Najzajebistszy Facet na świecie

By Go uczcić, mógłbym napisać wiersz (choć - nie, wiersz nie), opowiadanie, ba - powieść, zaśpiewać piosenkę (to też niespecjalnie), zagrzebać się w kiczowatej patetyce, ronić łzy wzruszenia. Ale po co? Czy nie wystarczy, gdy, prosto z mostu, bez żadnych upiększeń, napiszę zwyczajnie:

DZIĘKUJĘ TATO



Za to, że zawsze mogłem i mogę nadal liczyć na Ciebie w każdej sytuacji.
Za to, że dla Ciebie nigdy nie byłem przegrany, podczas, gdy inni mieli mnie gdzieś.
Za Twój spokój i opanowanie.
Za wspólnie, w tajemnicy przed Mamą, wypite piwo.
I za to, że pewnie wkurzysz się na mnie za tytuł tej notki, ale, wiesz - trochę dorosły już jestem to i przekląć czasem wypada.
Ale za to dedykacja, jedynie dla Ciebie - taka, jaką lubisz.
Za to, że jesteś.


40 komentarzy:

  1. Zwyczajnie i po prostu rozpłakałam się ze wzruszenia.Jest tak jakbyś to mnie-ojcu ...Jest wspaniale, bo w takich chwilach puszczają niewidzialne łańcuchy i otwiera się coś nowego.To cudowne,że istnieją tak piękne/dobre/prawdziwe związki ducha.Gratuluję i ...
    No dobrze, najpierw sobie popłaczę,a potem zobaczymy.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, świetny facet ale wpadł w złowieszcze :) sidła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc ten komentarz, na Twoim miejscu, zacząłbym bać się siostry:))

      Usuń
  3. Super ! ja się mogę tylko dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie :)a mój tata zawsze mi jeszcze na Dzień Dziecka życzenia składa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzruszyłeś mnie...
    to najprostsze słowo zawsze jest...najpiękniejszym

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba słów. Tato i tak wie, ze go kochasz i szanujesz, nie tylko z okazji Dnia Ojca. :) I nawet, gdybyś nic nie napisał, nie dedykował, nie zapewniał... Wie i już. Jestem tego pewna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:) ale to zawsze miłe:)

      Usuń
    2. Miłe, to prawda. :) Dobry z Ciebie synuś. ;) Do ostatniej chwili wczorajszego dnia miałam nadzieję, że moje dzieci nie zapomną o tacie... I zasnęłam...

      Usuń
  7. Proste słowa nie kluczą, a trafiają prosto do serca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moj tata tez jest ..."Najzajebistszy Facet na świecie"... ciesze sie , ze nalezysz do grupy szczesliwcow - usmiechy przesylam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojego Taty już nie ma na świecie. Notkę dla niego pisałam w rocznicę dnia, w którym odszedł. Dziś nie potrafię. Miałam z nim b.dobre relacje, kochałam bardzo. Myślę, że Twoja piosenka dla Taty, bardzo podobałaby się mojemu, tym bardziej, że pięknie grał na gitarze i akordeonie. Wysłuchałam ją z uśmiechem. Dziękuję:) Fajnego syna wychował ten Twój Tata. Czego chcieć więcej od ojca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste, krótkie i wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety... nie wszyscy mieli udanych ojców....

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi poznać - Tate :)
    Cóż, nie daleko pada jabłko od jabłoni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. PS. Przepraszam za błąd, jak zwykle zakręcona jestem :)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Taty. Wzruszający tekst - ale ja się nie chcę wzruszać. Bo staram się nie obchodzić takich odgórnie wyznaczonych "dni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tego dnia nie traktuję jako "odgórnego":)

      Usuń
  15. Witaj! Trafiłam kiedyś do Ciebie od Alby i podczytuję cichcem:)
    A dziś "z młodej(?) piersi się wyrwało.." Gratuluję Taty...Tacie gratuluję Syna;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto i dlatego właśnie mi się podoba.
    Dobrze, że Twój jeszcze jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Musi być rzeczywiście świetnym facetem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Popłakałam i ...ja już dawno nie mam taty ale zawsze póki zyje będzie mi go brakować...był cudownym ojcem....Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

nawrzucaj