poniedziałek, 24 września 2012

Lajf is brutal

Dziś miło nie będzie, bo nie musi. Tak, wcale nie musi.
Miło bywa podczas uroczystych parad, premierowskiego expose, czytania listów pasterskich i smażenia kiełbaski na wolnym ogniu wśród zapachu rozmarynu co rozwija się.
Gówno prawda?
Nie rozwija się, bo nie musi. Zwija się raczej, w kłąb, tu i ówdzie pierdząc, wzdychając, pogwizdując zdezelowanymi, pozbawionymi zębowej ochrony, pseudowargami.
Że co niby nie jest zrozumiałe?
Nie musi być zrozumiałe. Skoro się nie rozwija, jest niezrozumiałe, a jeśli tak - to szkoda czasu na to, by wgryzać się, wnicowywać, wpełzać wgłąb, raczej - przenicowywać, ekstrahować, ekstrapolować - byle nie za daleko.

Reasumując:
tak, mili moi - numer z lizaniem kolanka jest już demode. 
Dziś liże się wyłącznie łokcie.




Nie rozumiem całej tej nagonki na Jarosława Gowina. Jest on jedynie ministrem sprawiedliwości a nie ministrem prawa, więc literę tegoż ma prawo mieć, gdziekolwiek będzie w stanie sobie ją wsadzić. I tak -  będąc osobnikiem o wysokiej osobistej kulturze (i nie - abnegatem) - stara się wszystkim sprawić przyjemność i - by nikogo nie urazić - posługuje się terminem duch prawa. Idzie na kompromis, wpychając sobie prawo do nozdrza, miast w tyłek.
Kto jak kto, ale jako praktykujący miłośnik cywilizacji życia (wiecznego), minister na duchach zna się najlepiej. Duch zaś od bukwy - ważniejszy przecież. 

Litery - składają się na słowa, a te (jak powszechnie wiadomo) ciałami się stają, ciała zaś z kolei - bywają głodne, kiedy się nażrą - chcą więcej. I jeszcze więcej. 
Tak powstaje sitwa.

Żal mi ministra. Do pełni rozpaczy brakuje mi tylko jego łez. Na wizji, w pasmie największej oglądalności, rzecz jasna.




Mało co jest mnie w stanie zdziwić. Nie zaskakuje więc informacja, że dwoje chciwych mongołów zostaje nagle przez państwo obdarowanych cudzymi dziećmi. Bo państwo - przecież - wygodne jest. 
Po co dawać kasę biedakom? Najlepiej pozbyć się problemu młodocianego pasożytnictwa - najprościej - lawirując między tezami: podręcznika psychologii i Ustawy o Wychowaniu w Trzeźwości.

W tak zwanej sprawie puckiej najbardziej kuriozalna jest motywacja ludzi odpowiedzialnych za przyznanie statusu rodziny zastępczej parze morderców: bo nikogo innego chętnego nie było.

Jeśli więc, w przyszłości, zadekowany na jakimś zadupiu, zapragnę wspomóc, dajmy na to, holenderską transplantologię - i założę hodowlę małoletnich - nikt mnie przed tym nie powstrzyma. Bo będę jedynym.






 Na jednym z portali społecznościowych znalazłem takie oto pytanie:

Jak to jest, że wokoło trąbią o Dniu Ziemi, zagrożonych gatunkach, chroni się zwierzątka, roślinki, ba, parki krajobrazowe, a ludzki płód można w imię nowoczesności i postępu abortować i jak gówno spuścić w kiblu?

To przerażająco proste.

Ludzki płód najdoskonalej i najszybciej ulega biodegradacji.

Lajf is brutal.


102 komentarze:

  1. no wiesz, tak przywalić i to przed snem:(
    to temat dla mnie szczególnie ciężki, ja mam wybujałą do granic możliwości empatię w stosunku do dzieci echhh
    a co lizania łokci, koleżanka mojego syna tak zarabiała w Londynie w czasie wakacji i to nieźle, pokazywała to na ulicach, lub robiła zakłady:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam "empatię w stosunku do dzieci" - dlatego piszę tak a nie inaczej:)

      Usuń
    2. wiem
      jak słyszę takie niusy to mam spierdolony cały dzień lub kilka następnych
      nie wiem jak Ty, ja bardzo bym chciała przywrócenia kary śmierci, za gwałt też

      Usuń
    3. i co da przywrócenie kary śmierci? Ludzie staną się lepsi?

      Usuń
    4. nie, ale nieuchronność takiej kary za te zbrodnie otrzeźwiłaby takich zwyrodnialców.

      Usuń
    5. czytałam, że kiedy w Bułgarii zaczęła się turystyka z 'krajów zaprzyjaźnionych" wprowadzono karę śmierci za gwałt, który tam był nagminnym zjawiskiem, a winą obarczano kobiety, że oddaliły się na niebezpieczną odległość, prowokowały itp., w tej kulturze winna była kobieta nie mężczyzna.
      Po wykonaniu i nagłośnieniu kilku egzekucji w trosce o rozwój tejże turystki, problem zmalał radykalnie.

      Usuń
    6. Polska to nie Bułgaria

      Usuń
    7. serio???:)
      gwałciciele wszędzie tacy sami

      Usuń
    8. gdyby człowiek na serio bał się konsekwencji swoich czynów, nie popełniał by ich:)

      Usuń
    9. a o jakich konsekwencjach dzisiaj mówimy?
      3 lata za gwałt?
      mordercy wychodzą po 12
      straszakiem jest nieuchronność wysokie kary

      Usuń
    10. nie do końca się z Tobą zgadzam

      Usuń
    11. no przecież widzę:)
      5 raz już mi to mówisz :)

      Usuń
    12. no popatrz, jak dobitnie:)

      Usuń
    13. A kara śmierci co to za kara?Chwila i po ptokach...niech będzie kara egzekwowana do końca! I nie w wygodach i ciepełku...autostrady budować,rowy kopać...
      A urzędnicy ...brak słów;/

      Usuń
    14. otóż to - może się okazać że wreszcie w tym kraju będzie miał kto pracować:)

      Usuń
  2. Jak na razie za bardzo byłam zapracowana, więc trafiły do mnie tylko odłamki i urywki całej sprawy, muszę poczytać albo wreszcie obejrzeć wiadomości. Póki co dziś w tv widziałam zdjęcia dwóch grobów dziecięcych ... masakra!

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle zdjęć z lizaniem, skąd ty to masz? ja uważam, że jeśli ktoś liże sobie, to może lizać wszystko, jak się uda, a jeśli dziecko ma coś lizać to może to być lizak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lizanie jest jedną z głównych potrzeb współczesnego człowieka:)

      Usuń
  4. Ja tym ludziom, którzy ważą się podnieść rękę na bezbronne stworzenie sama zaproponowałabym biodegradacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niezły pomysł - zbiodegradujmy się wszyscy:)

      Usuń
    2. Zgodzić się z tobą nie mogę. Ja zawsze byłam przeciwna aborcji. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. I z rozmysłem piszesz takie rzeczy, żeby mnie zdenerwować? Bardzo nieładnie!

      Usuń
    4. obrzydliwie wręcz:)

      Usuń
  5. Niech każdy liże co lubi i będzie świetnie. ;-)

    Do wszystkich najświeższych, czy też najbrutalniejszych wydarzeń się nie odniosę. Po pierwsze czasem lepiej coś przemilczeć, co staje się jeszcze bardziej wymowne. Po drugie mam dość zewsząd napływających negatywnych informacji.

    A życie cóż, nie bajka, nie maca po jajkach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macanie po jajkach - jedynie wielkanocnych, reszta to wymysł cywilizacji śmierci:)

      Usuń
    2. Niestety wszystko niesie za sobą skutki uboczne, a może przynajmniej większość. ;-)

      Usuń
    3. Raczej racjonalistka. ;-)

      Usuń
  6. Lajf is /nie tylko/ brutal /ale także/ full of zasadzkas....

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że lizanie łokci jest obrzydliwe, tak, jak cała ta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohyda, jakby moją córkę tak potraktował, to jak nigdy nikogo nie uderzyłam( w tym moich dzieci), to dałabym w pysk temu zboczeńcowi!:)
      i ten jego obleśny uśmieszek brrrrr

      Usuń
    2. czyj uśmieszek?

      Usuń
    3. no przecież nie Twój :))
      tego Salezjanina, pożal się Boże

      Usuń
    4. ojtam, ma chłop taki wyraz twarzy:)

      Usuń
    5. mam nadzieję, że ostatnio mu się zmienił :)

      Usuń
    6. myślisz o botoksie?:))

      Usuń
    7. buhahahahaha:)

      Usuń
  8. Życie jest nie tylko brutalne, ale też jest szokujące, oburzające, zadziwiające, chociaż bywa też bezradne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj doktorku:)
    Nie musi być kary śmierci ja to bym za gwałty kutasa po kawałku ucinała i jeszcze sola posypywała!A co niech pamieta ten czas kiedy robił sobie dobrze:)
    Wyczytałam ze jest ci zal ministra no popatrz i nasz Brunet potrafi okazywac miłosierdzie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że potrafię:) no chyba, że akurat nie chce mi się:)

      Usuń
    2. No fakt potrafisz czasami bywać leniem i to smierdzącym:))))

      Usuń
    3. no popatrz, a tak staram się nie śmierdzieć:))

      Usuń
    4. Co do twojej wypielęgnowanej brody nie mam żadnych wątpliwości!!!podobaja mi sie faceci z bródką:)))

      Usuń
    5. racja - moja bródka to w ogóle nie smierdzi:))

      Usuń
    6. W moim regionie pewna kobieta tak się własnie rozprawiła z gwałcicielem. Obcięła! Jako lekarka zrobiła to fachowo. Czy posypała solą, nie wiem. Ludzie tłumnie szli na rozprawę sądową. Sędzia z ledwością powstrzymywał się od śmiechu i podczas rozprawy, i odczytując wyrok z uzasadnieniem.

      Usuń
    7. i jaki był wyrok?

      Usuń
  10. Podniosłeś wysoko poprzeczkę z tym lizaniem łokci...to nie takie proste i nie każdy potrafi:) Faktycznie życie jest brutalne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od celebrytki z Sosnowca która ukręciła główkę 6 miesięcznej Madzi co chwila pojawiają się w mediach informacje nt zabójstw.. nie morderstw dokonywanych przez rodziców na dzieciach.
    Znam osobiście sporo par, które by się poszatkowały byleby mieć dzieciaczka, a z przyczyn zdrowotnych mieć nie mogą. Skoro można urodzić i spalić w piecu, czy wykonać zabieg aborcji w 38 tc (co dla mnie jest czystym porodem, przecież od 27 tc maluch ma szansę żyć i rozwijać się prawidłowo oczywiście przy pomocy aparatury medycznej) czy urodzić i porzucić na śmietniku bądź spuścić w kanalizacji miejskiej, to dlaczego nie można oddać malucha.

    Działania rządu są bardziej skierowane na nierząd - bo takiego burdelu dawno nie widziałam. Jak widać Temida też ma dość tego co się dzieje z wymiarem tfuu sprawiedliwości szmaty z oczu ani myśli ściągać.

    A tak na marginesie... lizanie łokcia widziane "na żywo" w Mam Talent - OHYDA !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temida ma astygmatyzm, dlatego nawet pozbawiona szmaty - nic nie zobaczy:)

      Usuń
    2. Zobaczy tylko jakby przez obiektyw "rybie oko"... Dodaj jej znaczną krótkowzroczność, a wtedy jest szansa, że na jej działania nawet oka nie trzeba będzie przymykać :D

      Usuń
  12. Literalnie rzecz biorąc, Brunciu, to jesteś... uduchowiony. Masz do tego prawo!
    trzim sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem uduchowiony jak jasna cholera:))) trzimom sie i puszczom nieczęsto:)

      Usuń
  13. co tam lizanie łokci i kolan. jak ktoś lubi...natomiast, panie doktorze "coś" mi sie robi, jak tego od "sprawiedliwości" widzę... mdli mnie i jakoś mi tak nie bardzo...można to wyleczyć, czy nie ma szans?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoclopramid 3x1:))

      Usuń
    2. no beż przesady, 3 razy???!!! dopiero bym po tym apetyt miała. poza tym może to kolidować z moimi lekami a nie mam jak powiadomić lekarza i.t.d...

      Usuń
    3. trzy razy-bez tego-rzyganie jak się patrzy:)

      Usuń
  14. Klik dobry:)
    Nie śledziłam uważnie opisanych przez Ciebie spraw. Myślę, że może to dobrze...

    A Gowina, to zupełnie nie wiem o co się czepiają, bo cóż ma prawo do sprawiedliwości i odwrotnie? ;)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie nigdy żadnego ministra nie było żal..nie przesadzaj...:P))
    prasa miała pożywkę,ale w sumie Salezjanin zdjąwszy habit,niczego dobrego nie zrobił,a wręcz przeciwnie.Po to go ma,żeby jednak nosić,a kolan nie pokazywać dziewczętom...i jeszcze naszprycowanych jakąś pianką czy śmietaną...łeeee:P))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może miał zapalenie stawu i posmarował maścią?:)

      Usuń
    2. achaaaa...:P)
      Brunet,zapomniałbyś choc na chwilkę o maściach tudzież innych medykamentach...:P)

      Usuń
    3. nie mogę jakoś:P

      Usuń
  16. Mnie tam Gowin przyjemności nie sprawia, widocznie za mało się stara.Na temat polityki prorodzinnej nie chcę się nawet wypowiadać bo mnie krew jaśnista zalewa jak o tym pomyślę.Darymny futer jak to powiadają. Już mi sie tego fandzolynia słuchać nie chce.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słusznie, bo co godo Hanys to prowda:))

      Usuń
  17. nie znam sprawy "puckiej" i nie chce mi się jej znać... niejakiego Gowina nie lubię, bo jest głupi i na imię mu "dupa"... co do własnych łokci, to cierpię na specyficzny rodzaj impotencji... po prostu NIE MOGĘ się w nie polizać, a szkoda, bo ponoć są bardzo sexy...
    pozdrawiać :))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zatem wykonać publiczną ekspiację i udostępnić opinii swoje sexy łokcie:))

      Usuń
    2. będę nad tym pracował i niewykluczone, że popełnię akt obnażenia ich w celu zaprezentowania do wglądu...
      aha, jeszcze dwa słowa na temat owego kremu z kolana... dowiedziałem się z dość dobrze poinformowanych źródeł, że klecha nie był pierwszy z tym pomysłem... okazuje się, że od kilku lat już jest to praktykowane w niektórych szkołach, jako jeden z elementów rytuału inicjacyjnego /"otrzęsiny", "kocenie", itp/... kolano udostępnia jakiś nauczyciel /choć niekoniecznie katecheta, tu bywa różnie/...
      co nie zmienia oczywiście mojej oceny, że jest to przegięcie...

      Usuń
  18. i jak tu żyć.
    jedynie można spróbować się polizać, niekoniecznie po łokciu bo nie sięgam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z łokciem próbowałem-cholera, nie wychodzi:)

      Usuń
  19. andante spianato25 września 2012 19:32

    Wychodzi na to , ze lizanie ma kolosalną przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, odkryłam, że jestem człowiek o niskiej kulturze osobistej. Ale po cóż się tym przejmować, skoro mój brak kultury jest tak mało szkodliwy wobec tych wszystkich "pięknych" wydarzeń wokół.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, no rzeczywiście... biedactwo ten pan minister...
    Ja też - nie dostaję do łokcia! To dowodzi naocznie, że nie wszyscy się do lizania nadają.

    OdpowiedzUsuń
  22. astronomiczne podejście do życia, nikogo nie zbawimy;
    Maćku wdech w płuca i więcej szczęścia na co dzień....może to nie ja jestem pesymistką...wiara w ludzi:)
    to nie dużo, a jednak wiele...
    mi nic nie dało, może Tobie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałbym tak otrzymać drugie życie w... liz'ingu!!!

    OdpowiedzUsuń

nawrzucaj